11 Ocak 2011 Salı

Küskün

Bir konu başlığı verin bana,
Öyle bir konu olsun ki dokunsun, vursun.
Öyle bi’ başlık atayım ki ona büyük ve siyah olsun.
Nasıl düşünmüş desinler,
Nasıl gelir ki insanın aklına böyle şeyler?(!)
Gelir işte, geliyor; ispatlasın kelimeler!
Kelimeler yayından fırlayan oklar gibiler,
Vurulsun, aklın saklı yerlerindeki düşünceler.
Okudum dank etti desinler!
Tatlı bir kıskançlık hissetsinler.
İsmimi merak etsinler, geldiğim yeri…
Gideceğim yerle ilgili akıl yürütsünler.

Ya da sustum, ya da yazmam,
Mutlu etmem kendimi:
Akılda etmem, fikir zikirde dillendirmem.
Ne gerek var ki, ne önemi var?
İstemem konu başlığı, vermeyin!
Büyük harflerle, siyah renkte yazmam da onu!
Kim kimi dinliyor ki bugün?
Kim kimi anlıyor?
Memlekette takdir edilmek için
ölmek gerek!
Yazmak için ölüyorum,
Ama ölüm takdir edilsin istemiyorum (!)
Konu başlığı istemiyorum,
Hiçbirinizden hiçbir şey istemiyorum.
Rahat bırakın yeter!

Ö.K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder